INSCRIE-TE LA NEWSLETTER
Fii la curent cu toate informatiile. Inscrie-te la newsletter si iti vom trimite cele mai noi produse si oferte.
introdu adresa de email
Produsele de mobilier sunt prin definitie agabaritice, dificil de transportat si manipulat. De aceia acordam maxima importanta si atentie calitatii transportului. Fiecare colet este ambalat corespunzator si este marcat cu “FRAGIL”. Punem mare accent pe manipularea si predarea cu grija a produselor. Livrarea este directa ,fara manipulari intermediare.
Transportul CARGO presupune livrarea mobilierului la adresa solicitata si predate acestuia in fata usii casei sau a scarii de bloc. Transportul este asigurat de firme cargo colaboratoare specializate in transportul de marfuri. Incarcarea se realizeaza de personalul DecorClasic.RO din depozitul nostru, iar descarcarea se face direct la adresa clientului fara ca produsele sa suporte manipulari intermediare sau incarcari/descarcari prin depozite, hub-uri sau masini ca in cazul firmelor de curierat.
Tariful transportului CARGO este standard 195 RON, indiferent de volum sau distanta si se aplica mobilierului AGABARITIC sau FRAGIL: canapele, fotolii, seturi de scaune, oglinzi, tablouri, produse ce contin marmura sau sticla, decoratiunile de mari dimensiuni etc.
Plata comenzilor expediate prin aceasta metoda de livrare poate fi efectuata doar in avans cu Cardul de Credit direct pe site sau OP prin banca, de asemenea sunt acceptate si platile in rate prin partenerul nostru TBI PAY.
Daca ati plasat comanda online, veti fi contactat de un reprezentant DecorClasic.RO pentru stabilirea unei date potrivite pentru livrarea produselor. Livrarea produselor se face in termen de 2-5 zile lucratoare.
Este important ca atunci cand este stabilita livrarea, o persoana sa fie la adresa pentru preluarea comenzii si sa existe cai de acces corespunzatoare. Serviciul de livrare presupune transportul produselor pana in fata blocului / casei. Manipularea acestora in locuinta revine in sarcina clientului.
Produsele pot fi verificare la livrare, toate marfurile sunt expediate cu asigurare CMR si orice problema cum ar fi semen de lovire, zgarieturi , rupturi ale tapiteriei, sticle / oglinzi sparte etc. trebuie semnalate si consemnate in CMR. Orice reclamatie ulterioara este nula
Fii la curent cu toate informatiile. Inscrie-te la newsletter si iti vom trimite cele mai noi produse si oferte.
Multumesc pentru abonare!
Acest e-mail a fost înregistrat!