INSCRIE-TE LA NEWSLETTER
Fii la curent cu toate informatiile. Inscrie-te la newsletter si iti vom trimite cele mai noi produse si oferte.
introdu adresa de email
Transport CARGO prin PallEx – pentru produse AGABARITICE si/sau FRAGILE
·
100%
CEA MAI SIGURA METODA DE LIVRARE
·
99%
CLIENTI MULTUMITI !
Produsele de mobilier sunt prin definitie agabaritice,
dificil de transportat si manipulat. De aceia acordam maxima importanta si
atentie calitatii transportului. Fiecare colet este ambalat corespunzator si
este marcat cu “FRAGIL”. Punem mare accent pe manipularea si predarea cu grija a produselor.
Livrarea este directa ,fara manipulari intermediare.
Transportul CARGO presupune livrarea mobilierului la adresa solicitata si predate acestuia
in fata usii casei sau a scarii de bloc. Transportul este asigurat de firme
cargo colaboratoare specializate in transportul de marfuri. Incarcarea se
realizeaza de personalul DecorClasic.RO din depozitul nostru, iar descarcarea
se face direct la adresa clientului fara ca produsele sa suporte manipulari
intermediare sau incarcari/descarcari prin depozite, hub-uri sau masini ca in
cazul firmelor de curierat.
Tariful transportului CARGO este standard 195 RON, indiferent de volum sau distanta
si se aplica mobilierului AGABARITIC sau FRAGIL: canapele, fotolii, seturi de scaune,
oglinzi, tablouri, produse ce contin marmura sau sticla, decoratiunile de mari
dimensiuni etc.
Plata comenzilor expediate prin
aceasta metoda de livrare poate fi efectuata doar in avans cu Cardul de Credit
direct pe site sau OP prin banca, de asemenea sunt acceptate si platile in rate
prin partenerul nostru TBI PAY.
Daca ati plasat comanda online,
veti fi contactat de un reprezentant DecorClasic.RO pentru stabilirea unei date
potrivite pentru livrarea produselor. Livrarea produselor se face in termen de 2-5
zile lucratoare.
Este important ca atunci cand
este stabilita livrarea, o persoana sa fie la adresa pentru preluarea comenzii
si sa existe cai de acces corespunzatoare. Serviciul de livrare presupune
transportul produselor pana in fata blocului / casei. Manipularea acestora in
locuinta revine in sarcina clientului.
Produsele pot fi verificare la
livrare, toate marfurile sunt expediate cu asigurare CMR si orice problema cum
ar fi semen de lovire, zgarieturi , rupturi ale tapiteriei, sticle /
oglinzi sparte etc. trebuie semnalate si
consemnate in CMR. Orice reclamatie ulterioara este nula
Fii la curent cu toate informatiile. Inscrie-te la newsletter si iti vom trimite cele mai noi produse si oferte.
Multumesc pentru abonare!
Acest e-mail a fost înregistrat!