Reprezentanții noștri pot prelua oricând comanda la telefon. Oricare ar fi produsele de interes, ne puteți suna pentru a răspunde la orice tip de întrebări și pentru a prelua comanda. Clientul are obligația ca, după primirea inștiințării de înregistrare a comenzii noi pe e-mail, să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice imediat angajatți noștri de eventuale erori survenite. Compania S.C. CIPMAG S.R.L., proprietarul site-ului decorclasic.ro nu va fi ținută responsabilă pentru orice întârzieri sau greșeli de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din email, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri in operare sau transmisie, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forțe majore, erori de comunicație, furt, distrugere sau acces neautorizat în bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.
Modalități de plată pentru comenzi telefonice:
- Ramburs
- Plata în Numerar la sediul companiei noastre - doar pentru persoane juridice și în limita a 5.000 de lei.
- Transfer Bancar
Comenzi prin e-mail
Comenzile prin e-mail sunt preluate, procesate și plasate direct în sistemul nostru de către agenții noștri. Este de ajuns să trimiteți datele de contact, datele de livrare și produsul dorit, iar de restul ne ocupăm noi. După primirea confirmării pe e-mail, clientul are obligația să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice imediat angajații companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi ținută responsabilă pentru orice întârzieri sau greșeli de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din email, erori, defecțuni, viruși, intârzieri in operare sau transmisie, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forțe majore, erori de comunicație, furt, distrugere sau acces neautorizat în bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate ale companiei.
Modalități de plată pentru comenzi prin email:
- Ramburs
- Plata în Numerar la sediul companiei noatre - doar pentru persoane juridice și în limita a 5.000 de lei.
- Transfer Bancar
Comenzi online
Pentru a comanda online pe website trebuie să:
- alegeți produsul dorit
- citiți cu atenție specificațiile, descrierea produsului, prețul și disponibilitatea lui
- dacă este produsul potrivit, adăugați produsul in coș
În acest punct puteți finaliza comanda:
- alegeți dacă doriți factura pe persoană juridică sau persoană fizică
- completați datele Dumneavoastră de facturare/livrare
- notați mesajul atașat comenzii ș/sau orice alte comentarii la rubrica de Observații
- selectați metoda de plată
- revizuiți cu atenție încă o dată comanda la nivel de bucați comandate, preț, taxe, total de plată
- bifați căsuta " Termeni și condiții " pentru a confirma acceptul Dumneavoastră legat de condițiile contractului la distanță încheiat între noi și apăsați butonul "Confirmă comanda"
Veți primi un e-mail de înștiințare al înregistrării comenzii plasate. După primirea confirmării pe e-mail, clientul are obligația să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice imediat angajații companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi ținută responsabilă pentru orice întârzieri sau greșeli de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din email, erori, defecțuni, viruși, intârzieri in operare sau transmisie, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forțe majore, erori de comunicație, furt, distrugere sau acces neautorizat în bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate ale companiei.